מנהלות משאבי אנוש ליחצו כאן

כתוב את הכותרת כאן

צעד אחר צעד

מהצעת מחיר ועד רמת התחזוקה

כל מה שצריך לדעת על התהליך.

בקצרה

שולחים לנו תמונות של האזור הנבחר.

בוחרים את השתילים שהכי רציתם, בהתאם לעונה, קיץ או חורף.

קובעים תאריך ומתחילים לשתול.

תחזוקה

כולנו רוצים שהגינה תמשיך להניב ירקות כל שנה כל השנה.

אז בוחרים את רמת תחזוקה הרצויה על פי האופי שלכם,

מידת המעורבות הרצויה והתקציב.

כמה עולה

שולחים לנו תמונות איפה חשבתם להקים את הערוגות. צלמו בשעות הצוהריים כדי שנבין כמה שעות של שמש תקבל הגינה. צלמו מכמה זוויות שונות, במידה ויש נקודת מים בסביבה צלמו גם אותה. נבחר יחד את הערוגות המתאימות ביותר למיקום שבחרתם, ערוגות מתכת, ערוגות עץ, ערוגות על הקיר, ערוגות צפות, ראו ערוגות מעוצבות. אבל כמה עולה?? על סמך גודל הערוגות הסוג והמיקום נדע לומר לכם את עלות הפרוייקט.

בוחרים ירקות

בוחרים את הירקות שרוצים לגדל, ראו השתילים שלנו

באביב נשתול ירקות קיץ ובסתיו נשתול ירקות חורף. עצי פרי ופירות יער אפשר לשתול כל השנה. במידה ותרצו, נגיע כל עונה להחליף את ירקות הקיץ בחורף ולהיפך. קראו על סוגי תחזוקה בשלב 04.

הקמה

מקימים את הערוגות שבחרנו, מרבית הערוגות שלנו מורכבות 3-4 שכבות.

השכבה הראשונה היא שכבת איטום המתחברת במערכת סגורה ונסתרת עד פתח הניקוז שלכם בגג או במרפסת. מעליה שכבת אבני טוף לחלחול אופטימלי, אחר כך בד לחסימת שורשים ולהפרדה בין הטוף והאדמה ולבסוף, אדמה מועשרת בחומרים אורגנים כמו הומוס, כבול וקוקס . 

לקראת סיום, נפרוס את הטפטפות, נחבר למחשב השקיה ונשתול את השתילים שבחרתם. מלבד ירקות שורש (זרעים), אנחנו משתמשים רק בשתילי סטארטר ממשתלה אורגנית איכותית.

תחזוקה

תחזוקה עלינו– אנחנו דואגים להכל!
מידי שבוע יחכה לכם ארגז ירקות בכניסה לבית. הצוות שלנו ידאג לדישון, הדליה, קיטומים, סניטציה לעלים פגועים, הגנת הצומח- ניטור וטיפול אורגני במזיקים, בדיקת השקיה וקטיף לפתח הבית.

תחזוקה עונתית – אנחנו נגיע אליכם לחילוף עונתי: נחליף את הירקות הקיציים בירקות החורפיים ולהיפך, נחדש אדמה וקומפוסט ונכוון את מחשב המים בהתאם לעונה.

תחזוקה עצמאית – אתם והילדים נותנים אהבה לגינה מידי שבוע, אנחנו נמשיך ללוות אתכם טלפונית ובוואצאפ בכל שאלה.

הציצו בשלבי ההקמה

הצטרפו למאות משפחות וחברות שנהנות מהגינה לצלחת

you are what you eat